Złożenie rezerwacji
- Rezerwacja dotyczy pobytu w SUN4HEL Maszoperia, ul. Mickiewicza 139, 84-140 Jastarnia, której dokonać można przez stronę www.sun4hel.pl.
- Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania prawidłowych danych:
- imię i nazwisko
- nr telefonu
- e-mail
- ilość osób oraz termin pobytu w celu dokonania rezerwacji.
- Rezerwacji podlega wybrany przez stronę konkretny obiekt.
- W trakcie dokonywania rezerwacji Osoba rezerwująca wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych.
- Administratorem danych osobowych jest SUN4HEL Sp. z o.o. ul. Świętojańska 118/9, 81-388 Gdynia, KRS 0000766736, REGON 382343853, NIP 5862340877. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji.
- Osoba rezerwująca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie w/w danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy w formie rezerwacji. Brak podania danych osobowych uniemożliwi SUN4HEL Sp.z o. o. zawarcie umowy.
- Osoba rezerwująca po dokonaniu rezerwacji otrzyma wstępne potwierdzenie rezerwacji za pomocą poczty e-mail, które obejmuje: termin pobytu, rodzaj pokoju, ilość osób, cenę oraz informację o terminie i wysokości wpłaty zadatku.
- Przyjęta przez SUN4HEL Sp. z o. o. rezerwacja jest niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) jest zablokowany.
Potwierdzenie rezerwacji
- Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) w wysokości 40 % wartości całego pobytu na konto SUN4HEL Sp. z o.o.
- Płatności należy dokonać w ciągu 3 dni od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną.
- Niewpłacenie opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) w uzgodnionym terminie powoduje anulację rezerwacji.
- Warunki rezerwacji dla grup zorganizowanych ustalane są indywidualnie.
- SUN4HEL Sp. z o. o. po zaksięgowaniu opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty)na koncie zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje Gościa o dokonanym potwierdzeniu drogą mailową.
- SUN4HEL sp. z o. o. po wysłaniu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się do niewynajmowania zarezerwowanego obiektu.
- Opłata za obiekt biegnie od daty uzgodnionej przy zamówieniu. Jeżeli Gość nie przyjedzie w terminie uzgodnionym, po upływie 1 doby traktowane to będzie jako rezygnacja z zamówienia. Gość w przypadku opóźnienia przyjazdu o więcej niż 1 dobę powinien powiadomić SUN4HEL Sp. z o.o., ay zarezerwowany pokój był zablokowany na kolejną dobę.
Opłata rezerwacyjna – przedpłata
- Opłatę rezerwacyjną (przedpłatę) należy wnieść na konto bankowe SUN4HEL Sp. z o.o. dla wpłat w polskich złotych (PLN):
SUN4HEL Sp. z o.o.
ul. Świętojańska 118/9
81-388 Gdynia
NIP: 5862340877
REGON: 382343853
nr konta: 63 1090 1102 0000 0001 4335 5851
- Możliwe jest uregulowanie całościowej płatności za pobyt w przelewie z przedpłatą.
Zapłata za pobyt
- Zapłaty za cały pobyt Gość dokonuje w dniu przyjazdu lub całościowo przy płaceniu przedpłaty.
- Opłaty w dniu przyjazdu można dokonać w Recepcji gotówką lub kartą. Możliwa jest również płatność przelewem. Musi on zostać zrealizowany w takim czasie, aby w momencie przyjazdu było on już zaksięgowany na koncie SUN4HEL Sp. z o. o.
- Gość zobowiązany jest zapłacić za zadeklarowany pobyt w dniu przyjazdu. Opłata zastępuje umowę pomiędzy stronami.
Anulacja rezerwacji
- Brak wpłaty opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) w uzgodnionym terminie wskazanym na potwierdzeniu wstępnej rezerwacji powoduje anulację rezerwacji.
- W przypadku anulowania rezerwacji później niż 14 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług SUN4HEL, wpłacona kwota opłaty rezerwacyjnej- przedpłaty nie podlega zwrotowi.
- Wpłata opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.
- W przypadku skrócenia pobytu zapłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- W przypadku nieuregulowania zapłaty za pobyt w dniu przyjazdu oraz skrócenia pobytu Gość zostanie obciążony kwotą do zapłaty za pobyt zadeklarowany w momencie dokonania rezerwacji.
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień.
Wszelkie reklamacje w formie pisemnej przyjmuje Recepcja. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni po jej otrzymaniu.